Friday, May 8, 2009

.

Dr Areqa Arsof : hurmurturkurlurdursurwur ~
Dr Hur Azmi : apekah?
Dr Hur Azmi : bila kamu mahu naik
Dr Areqa Arsof : hahhah
Dr Areqa Arsof : kamu sedang buat ape ?
Dr Hur Azmi : saya sedang membaca buku pathology bersama kawan saya yg bernama irna
Dr Areqa Arsof : oh sungguh bagus anda dan rakan anda
Dr Areqa Arsof : ckp tahniah kepada irna
Dr Areqa Arsof : disebab kan irna ade disitu
Dr Areqa Arsof : saya tidak berasa gentar untuk melihat filem seram
Dr Areqa Arsof : kerana ekspresi muka irna yang blur
Dr Areqa Arsof : membuatkan saya berasa gembira semasa menonton nanti
Dr Areqa Arsof : inilah saya berasa semangat untuk menonton
Dr Hur Azmi : bilakah kamu mahu naik dan menonton filem seram bersama kami?
Dr Hur Azmi : iezzaty sedang menunggu mu
Dr Areqa Arsof : em kalau saya datang selepas anda sume bersedia boleh ?
Dr Areqa Arsof : terima ksih
Dr Hur Azmi : saya tidak perlukan irna untuk menonton filem seram
Dr Hur Azmi : sesungguhnya saya sangat berani
Dr Areqa Arsof : mengapakah ?
Dr Areqa Arsof : kamu tidak baik menipu
Dr Areqa Arsof : Allah sentiasa melihat ape yang kamu lakukan
Dr Hur Azmi : saya tidak menipu
Dr Hur Azmi : saya tidak pernah menjerit ketika menonton filem seram
Dr Hur Azmi : tidak seperti kawan2 saya yg laen
Dr Areqa Arsof : saya tahu
Dr Areqa Arsof : itu disebabakan kamu tidak melihat langsung
Dr Areqa Arsof : kamu hanya melihat muka saya aje
Dr Areqa Arsof : dan sibuk bertanya kepada saya
Dr Areqa Arsof : ape yang berlaku selepas ini
Dr Areqa Arsof : huh penat saya
Dr Hur Azmi : saya menonton filem tersebut kerana saya tahu jalan cerita nya lebih dari orang lain
Dr Areqa Arsof : =.=
Dr Areqa Arsof : tapi itu hanyalah rekaan semata mate
Dr Hur Azmi : itu hanya alasan bagi awak yang sedang ketakutan
Dr Hur Azmi : awak takut
Dr Hur Azmi : oleh itu, awak buat2 meng-explainkn cerita tersebut kepada saya
Dr Areqa Arsof : saya mengaku saya takut sikit je
Dr Areqa Arsof : tapi disebabkan ade irna
Dr Areqa Arsof : keberanian saya mengatasi ketakutan saya
Dr Hur Azmi : pembetulan: awak takut BANYAK
Dr Hur Azmi : baiklah
Dr Areqa Arsof : baiklah
Dr Areqa Arsof : kite jumpe nanti
Dr Hur Azmi : malam ini, segala-galanya akan terbongkar
Dr Hur Azmi : baik
Dr Hur Azmi : sila study
Dr Hur Azmi : nanti kita jumpa malam ini
Dr Areqa Arsof : sungguh takut
Dr Areqa Arsof : saya akan hadir tepat pukul 12am
Dr Areqa Arsof : tunggu saya
Dr Areqa Arsof : dan harap buka pintu
Dr Areqa Arsof : dahulu ok ?
Dr Hur Azmi : sesungguhnya saya tidak sabar menunggu saat itu
Dr Hur Azmi : baik
Dr Areqa Arsof : bagus bagus
Dr Areqa Arsof : itu lah yang saya mahukan
Dr Areqa Arsof : ok
Dr Areqa Arsof : terima kasih
Dr Areqa Arsof : selamat membaca
Dr Areqa Arsof : tata ~
Dr Hur Azmi : selamat membaca juga
Dr Hur Azmi : selamat tinggal

pada penghujungnya, mereka semua menonton filem seram tersebut kecuali saya. ini adalah kerana saya sudah menonton filem tersebut sebanyak 2 KALI. saya memasak di dapur untuk boom. saya masak seorang diri sahaja. jadi, saya sangat berani. :)

maaf di atas segala kesilapan tatabahasa. ngee.

p/s: kalau abang kachak xde, smeowg x nk tengok cerita seram. abg kachak hero kami!! *rawr*
i mean kakak kachak.

8 comments:

  1. owh.crite kanak2 riang. dead silence je sbb da xde cter len.

    ReplyDelete
  2. xyh ckp pon ak dah tau yg hur xkn tgk.. lalalalalalalalallalala~~~ PENAKOWT!!!!!!!!!!!!!!!!! cter dh tgk dua kali, mmg la dah tkt, xkn msk sorg pon nk kte brani? len la duk rmh sorg, tu bru la brani

    ReplyDelete
  3. loser!jom tgk wayang hantu bila ak balik kl t...lalala...(wani kne ikot skali, boleh dok sblh wani. tok cover2 sket ble ad adegan2 yg xtreme) :P

    ReplyDelete
  4. ok set ea? ok on ble free t. wey, ko ada blog estrella x?

    ReplyDelete
  5. kak nisa: thanks. :)
    ares: estrella? hrmm..xde la..

    ReplyDelete
  6. hur kut-kut..
    tgk katak pun dh "eeewwww"
    haha..ak tw hur..
    ko mmg kut-kut..
    ak phm..besela 2..laki nk kawen pun tkut..kwang3

    ReplyDelete