Friday, December 31, 2010

Day 2 (of revenge)

Day 02- The meaning behind your Blog name.


ok. ni post suke ati. meaning that, i'm answering the above question, suke ati. kenapa? sebab this is my own suke ati opinion on the meaning behind in's blog.

technically, in doesnt have one. kalau anda semua sedar, in memang takde nama blog.

KENAPA?

senang. in ialah seseorang yang tidak suka melabel. tidak suka memberi identiti yang spesifik pada blognya. barangkali ingin membiarkan pembaca tertanya-tanya. dan keliru. atau , mungkin dirinya sendiri yang keliru? kecelaruan identiti barangkali? mungkin. :P

yang ada cuma yang ini:

c(-,-")o c("-,-)o


now, apa maksud simbol2 di atas. tampak seperti dua makhluk yang pandang bertentangan.
frankly, i dont know what on earth does this mean.

tetapi, apa yang boleh ditafsirkan saya ialah, simbol dia atas tampak seperti dua orang budak nakal yang sedang mengintai anak dara orang melalui tingkap. apa yang menariknya ialah, mereka tidak meng-usyar orang yang sama. satu pandang lain, sorang lagi pandang lain.

kemungkinan besar, mereka mempunyai hobi dan personaliti yang sama, tetapi berlainan taste pada sesetengah perkara

point saya di sini, bukan nak cakap in seorang yang pervert. dan saya juga bukan seorang pervert atau stalker untuk mempunyai ideologi seperti ini.

point sebenar saya ialah: in ialah seseorang yang sukar ditafsir. mungkin setelah beberapa tahun hidup sebumbung dgn dia, boleh la klu nak tembus dia sikit2. tapi tak tentu boleh tahu semua. dia ingin dikenali sebagai seorang gadis misteri. ceh. konon. :p

..a longing space ..for memories..

ini pula merupakan description bagi blog dia. a longing space? for memories?

banyak berfikir agaknya si in ni. what are you longing for huh? past memories, or new ones? see, banyak fikir ni. hahaha. tetttttttt.

irna, si pemikir. dan pelahap, barangkali. hehe


sekian sahaja tafsiran saya pada hari ini,

HurAzmi

2 comments:

  1. ahli nujum pak belalang. sukati kau je eh .. haha.. nice one
    takkan pervert.. takkan...ish3

    ReplyDelete
  2. betul la.ak rasa mmg betul la tafsiran aku.. instict ak, kata aku betul :p

    ReplyDelete