Monday, August 17, 2009

tak terkawal

Pagi tadi, di stesen bas Ipoh.
Saya dan In sedang membeli tiket bas ke Kuala Lumpur.

Saya: Pakcik, saya nak 2 tiket ke KL

Pakcik: Ok. Semuanya RM34

Saya: Haaaa?????!!!!! Rm34??? (Dgn nada terkejut)

Pakcik: (Dengan nada lagi terkejut) Asl terkejut? Betul la pakcik kata

Saya: Lorr.. RM 34 tok 2 tiket ke..hihihi.. (da malu da)

Pakcik: Awak nanti dgn laki awak jgn buat macamtu. Buat orang terkejut je

Saya: Saya akan cuba yang terbaik pakcik. (sgt semangat)

Konklusinya, emo saya perlu dikurangkan untuk masa hadapan yang lebih cerah. Lalalala...

P/s: Terima kasih kepada mereka2 yang terlibat sepanjang saya berada di Kuantan dan Ipoh. Anda semua memang dari kalangan orang2 yang baik2 belaka. Semoga Allah memberkati kamu semua. Amin. :)

6 comments:

  1. Good thing pakcik tu tk kne heart attack lol.
    :D

    ReplyDelete
  2. aku nk mid sem.. ko lak syok bercuti~~ aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~

    ReplyDelete
  3. iez: haha.yup2. tp abah kte leh je tahan ngn kte. x kene heart attack pon. narrow artery je. :P

    ares: blaja leklok pakcik. utk masa dpan yg lebeh cerah. haha

    niza: ipoh ad jusco. kan anis kn. kan2? huhu. muar mau pegi,, tp da nk pose...tgk la t

    ReplyDelete