Wednesday, January 13, 2010

pakcik

slamat hari jadi pakcik.

anda tua.

ok fine, saya lagi tua empat bulan, tapi saya awet muda. muka saya tak mcm mak orang ok.

terima kasih la sbb jadi kawan saya.

dan sebab bg saya updates pasal chelsea,

juga updates band-band trbaru

juga snggup dengar bebelan saya tentang hidup yng penuh cabaran,

juga suka kutuk dan kata saya gemuk.

dan juga kasanova terbesar. :p (dy ckp tu dulu. lala. pape la pakcik. :p)

walaupun suka gaduh, kte tetap kawan kan. hahaha.




jadi pakcik tua yang loser, pegi la guna duit anda nak beli dslr.


p/s: aku tulis post ni bukan sbb ko tulis psl aku dlu. tapi sbb aku nak ko blanja kenny rogers dgn satu tket wayang. boleh tak? :p (demand2)


friends for life ye. :p

7 comments:

  1. ok hur, xde hal~ kenny gn wyg? on ajew~ hahaha... thx for the post. btw, ak br g beli dslr td.. br td, 13/01/2010.. 500D along gn kit2 gn lens tmbhn.. mnghbs kn hmpir 4.3k gak~ ahhahahahaha... cpt2 blek mlysia , nk tngkp gmbr ko

    ReplyDelete
  2. amboii..
    tgkap gamba hur je ke??
    heish ini tdk adil!

    ReplyDelete
  3. ares: ye la tu. aku tunggu. aku tunggu tau weyh. byk duit ko.

    yes. ak nak jadi model parttime ble blk mlysia t. haha. layak x? :P

    abu: sama2. aku tak lupa mmbe. :P

    waney: jgn jles la waneyyyy. haha

    ReplyDelete
  4. waney: dh ko menyepi lme sgt~ cpt2 ramai2 blek mlysia jd model ak, hur have a look kt flckr ak o tgk kt fb. ak wd album br potraiture

    ReplyDelete
  5. 27 disember hari tu tadepon post bday..
    ape neh u..
    haha

    ReplyDelete
  6. sayang, i ada ucapkan kat u in one of my post masa 27 december aritu. sayang tak nmpk ke? :p

    ReplyDelete