Saturday, February 13, 2010

taggy dari sayang

dah lama tak wat tag2 nii.. rndu la plak. :P


Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you.
At the end, choose 5 people to be tag
1. sekarang saya tengah exam. dan seperti biasa, you know what exam do to us kan. tapi this time punye exam, i feel tenang. alhamdulillah sgt. tak kesa la pasal result. ketenangan itu, yang susah untuk dicari. :)

2. dulu saya benci nama saya. tapi sekarang saya rasa, saya perlu live up to my name. "HUR" now, that's a big responsibility. :p thnks kepada orang yang memberi nama saya. sekarang baru saya paham. :)

3. currently afgan, afgan, afgan. haha. *blushing*

4. dah tengok hana yori dango berjuta-juta kali. sampai dah hafal.

5. "life is too short"-kata2 mak areqa yang menusuk kalbu bukan hanya saya tapi seluruh housemates. thank you aunty haslina. :)

6. i'm looking forward for my winter hols. so, i can go back where i belong. let me sleep in a long sweet dream for a while and be prepare for sem4 and reality. :p

7. i cry as much as i laugh. maka, kdg2 orang ingat saya gila. sebab sekejap gelak, sekejap nangis.

8. saya jiwang. anda susah?

9. saya suka nyanyi. kalau tak suke, sila pergi. :p

10. saya banyak tido. boleh juga tido di mana jua kalau penat tahap maksima.

11. orang cakap saya baik sangat. saya kata, "mungkin orang lain yang jahat sgt kot" . haha.

12. saya tak suka orang kasihan kat saya. sebab saya tough (bak kata muiz)

13. saya ada 4 girls dalam rumah yang saya sayang walaupun slalu gaduh.

14. saya banyak kawan. tapi kawan2 belakang kuliah handasah is something else, sebab diowg special in their own way.

15. saya tak penah jumpa syeikh yang boleh menarik perhatian saya seperti syeikh yang saya tak tau ap nama dy. omg. kene cepat. kelas dy dah nak start.

16. saya tak suka tipu.

17. saya suka orang yang berterus-terang. they got guts.

18. anis kata, baca microbe macam baca berita.

19. saya sayang sangat kawan-kawan saya. no matter what.

20. saya tak pernah benci orang. saya tak tipu.

21. saya rasa hidup ini sangat indah. so, open your eyes. you might missed important details.

22. saya rindu and sayang sayang sangat kat mama, abah dan 3 mok mok. :p

23. abah saya suruh saya tolong dia kat kebun dia yang dah laen sekarang (bak kata mama saya) saya cakap, it's always my pleasure.

kepada nani yang tag saya. sayang. i love you. i tahu kadang2 i curang. tapi u tetap di hati i. (ayat player tak?) haha. tapi you kene paham la, sebab kasih sayang ni diberi sama rata dengan sayang2 saya yang laen. :p harap sayang paham. huhu


11 comments:

  1. 8. saya jiwang. anda susah?
    - anda susah ke ada susah?


    12. saya tak suka orang kasihan kat saya. sebab saya tough (bak kata muiz)


    14. saya banyak kawan. tapi kawan2 belakang kuliah handasah is something else, sebab diowg special in their own way.


    17. saya suka orang yang berterus-terang. they got guts.


    19. saya sayang sangat kawan-kawan saya. no matter what.


    20. saya tak pernah benci orang. saya tak tipu.


    hur.
    actually ko lg expert dari aku. kata2 ko masih lagi terngiang2 di telinga aku.

    mmg rase bedebab jatuh atas muke sendiri.

    aku xtwla dari mne ko dapat kata2 pujangga n analogy2 yg mmg msuk xkluar2 dari kepala aku.

    sebak2..tp aku control lagi la..haha

    anyway..good day..
    and now i just realized the real meaning of friendship.

    p/s:
    1- aku pun bru terpikir yg bace microb cm bace berita.hehe.

    2- sorila klu ko rase aku ter-emo. salah ko la ni..haha

    ReplyDelete
  2. nad, knape?

    abu: abu, abu. huhu. aku memang penuh analogi dan pendapat sendiri kot. cuma bile masa memerlukan,baru ia dapat digunakan.

    takpe abu. sudah ku kata emo tak salah. ada baeknya. cuma kene pandai kawal. we learn from each other ok. :)

    dah2. jgn sebak. pegi jadi macho balik. :p

    ReplyDelete
  3. hek eleh abu, komen pjg2, pg buat post ah!

    haha.

    sayang, xpe lah u curang pon..jnji u buat gak taggggg i..

    luv u syg.. ;p

    ReplyDelete
  4. aduhaii, mana i nak dapat lagi sayang macam you. i curang pon you tak marah. i rasa, i memang akan sayang you sampai mati la. :P

    luv u too sayang. hehehe

    ReplyDelete
  5. haha. possibility sntiasa ada. jgn dekati diriku. sgt bhaya.

    ReplyDelete