Thursday, December 31, 2009

tahniah DURIAN

maka tahniah group d section 1, ataupun bak kata nanay, group DURIAN.

kita telah berjaya menghadapi presentation marathon selama beberapa hari berturut-turut in one week.

maka saya dengar keluhan dari rakan2 groupmate seperti,
"aku tak study pon sejak dua menjak ni"
"aku stay up just nak wat slide"
"takut dow, aku tak practise"
"aku kene tunggu depan laptop bila email nak masuk sbb kowg punye slide"

i can say, it's a very tough week.
but seeing you guys up there doing your "thing",
makes me happy somehow.
it's worth all the hardworks, at the end of the day.

gaya-gaya anda yang tersendiri, menceriakan hari saya, membeliakkan mata saya yang kuyu,
lenguh dan sengal badan tiba-tiba hilang jap.

jadi, saya nak list kan gaya2 kamu semua, supaya saya tak lupa. :p

Husnun
seorang yang serius ketika membentangkan presentation.
kadang2 ada hamtaro yang comel di slide. :p
juga sangat semangat ketika menyediakan slide kerana tidur lewat malam.

Humaira
Ditabalkan sebagai ketua group d kerana sgt berdedikasi dan bertanggungjawab.
penggunaan lenggok tangan yang baik. kadang2 bertepuk2 tangan pon ada.
perkataan "ok" boleh dikesan beberapa kali.
pernah buat cuak sewaktu presntation pharma. "katanya pemandu teksi menyesatkan". :p

Hamizah
sangat bersedia sebelum presentation kerana tidak pernah tinggal untuk meyediakan notes ringkas untuk presentation
juga sngt lepak bila menerangkan isi-isi yang bernas
menekan spacebar dari jarak yang jauh menggunakan kedua belah tangan.

Hannah
tidak pernah practise untuk presentation, tapi tetap hebat
compensatory pause ketika menerangkan rajah2 di slide.
tangan nye akan berputar-putar di sekeliling rajah ketika menerangkan nye.

Nanay
gaya present ala-ala cikgu tadika, ataupun budak tadika mungkin? haha.
penuh dgn penggunaan kata "SO..."
nada "so" tu sangat la meyakinkan.
senyuman yg lebar tidak pernah padam dari wajahnya.

Abu
agak pro sebab slalunya tak baca slide.
bgus la ble buat keje, sbb bagi coperation yg sepenuhnya.
bila orang suroh pki bju biru, dia pakai merah. :p

Akmal
dikenali juga sebagai khai. haha
kelakar gile bile present, tapi muka tak gelak, senyum je siikit2.
abu suka ajuk "slang" dy. abu mmg kadang2 jahat sket :p

Zaim
sangat cool la ble present. haha.
tangan sebelah mesti dalam poket
tangan sebelah lagi tunjuk2 ke arah slide.

Zalikha
sorang lagi yg memang cool n relax je ble present
cara present mcm takde pape. mcm da biase present.
senyum slalu nk manis, buat docs sume cair.

Hur
dirahsiakan.


papepon, it's great working with you guys. i should say it's a tough week, sebab aku pon da lama tak sentuh buku. haha. nak stay library pon tak tenang sbb pikir slide kat umah. jadi tak stay.
takpe, next week leh stat balik.


tapi do not forget,
ada satu lagi assignment awaits us.
yup, microbe,
so, make sure you guys pass the slides and words to hur and akmal on time ok. on time. :p

9 comments:

  1. hur : perempuan yg sgt berdedikasi dlm membuat kerja.. english sgt bgus smpy aku x paham aper kau ckp.. baca novel2 english zaman bila ntah.. pun aku x paham gak.. suke maen gitar.. suke reka lgu sndri.. tpi nsb baek sedap kau maen.. kalo x, mmg da kne sepak kuar bilik.. haha

    lagi 1 pasal hur, dy sgt suka nyanyi lagu dlu2 berulang2 kali hinggakn aku terpaksa wat mcm2 bunyi nk suh dy tukar lagu.. nsb baek jugaklah kau nyanyi sedap.. kalo x, mmg aku yg kuar bilik..

    hahahahahahahahaha

    komen di atas tiada kne mngena dgn sesiapa yg msih hidup.. HUR hanyalah rekaan semata2..

    sekian..

    ReplyDelete
  2. smua group pn bnyk assigment..
    dan presentation yg berturut2..
    fuhh
    lega sudah..

    ReplyDelete
  3. happening gile jadi doktor. pesakit kat Malaysia cepat sembuh kalau ade doc camnih. go doctors!

    ReplyDelete
  4. hur azmi: 1st time aku rse aku terpakse meluangkan mse aku bekerjasama ngn ko.mmg xdinafikan.aku seronok buat kje ngn ko.xbnyk songeng.kdg2 ak plak yg rse cm aku xbuat kje.rse mcm ko yg bnyk buat kje dr aku.boleh kate mnggu ni sme org knal groupmate msing2 perangai cmner.so hurazmi sorg yg mntap pronausiasi. xnmpk gelabah mse present.sebelum2 ni, taun lepas, slide die kebanyakkannye berbackgroud putih. tp mngu ni slide die lawa sket.purple grey..bju pun mmg slalu ikut tema.tp lebeh kurang aku je..org suh pkai putih.. die pkai coklat.yg putih nye secotet je....

    nnt aku nk tulis pasal korg plak la..cmbest je..time ni la nk hentam mmber2

    ReplyDelete
  5. anis: haha. sila jangan cerita pasal watak fiksyen di sini. :p

    sowwy la anis, ko kene dgr aku nyanyi. haha. tak leh control. kalau kau tak dgr ak nyanyi, takde orang nk dgr ak nyanyi. :p

    in: yup2 in. aku terseksa tgk ko tdo lmbat

    may: haha. kami ni biase je la may. insyaAllah, satu hari,kami akan pulang ke tanah air, dan berbakti pada negara, agama dan bangsa, amin.

    abu: abu, dulu aku suke kaler putih, tu psl bckground kaler putih, buknnye malas. skng ni aku suke kaler pink ngn grey, tu psl slide kaler pink ngn grey. :p

    kre ok la tu. at least ak takde la pki kaler merah tibe2.

    ReplyDelete
  6. knape kak hur nye dirahsiakan.btw, ape mksud mntap pronausiasi kak hur??

    ReplyDelete
  7. pronausiasi=pronounciation.

    knapa rahsia? biarlah rahsia. :p

    ReplyDelete
  8. ouh.pronounciation.ingtkn some complicated word that i never heard b4.

    ReplyDelete
  9. nop. not a medical term or watsoever. :p

    ReplyDelete