Sunday, January 2, 2011

day 4 (of revenge)


walaupun post irna kali in revengeless, tapi saya tak kisah. saya tetap dengan pendirian saya. bukan nak kata saya ni revengeful, tapi seteruk-teruk revenge saya, takkan seteruk irna. lalala


haha. ok. apa dah question hari ni.

Day 04- A habit that you wish you didn't have.

ok. cadangan dari in, dia kata "apa kate kita buat habit that i wish you didn't have"
and saya cakap "ok"

so, behold, a habit that i wish in didn't have.

hrmm, habit dia banyak je. tapi sebab dah duduk agak lama bersama, dah tak kesa. sebab dah paham. dah biasa. so, normally, i dont have problem with any habits that she has. kita kena menerima kebaikan dan keburukan seseorang dengan hati yang terbuka. i know. very the understanding i am. (erk)

tapi tak aci la kan. so, i decided to ckp 1 habit je la. actually bukan la i wish she didnt have. tak kesa pun. serius tak kesa. tapi kalau habit ini boleh memakan diri in, maka saya kesah juga la. sebab untuk kebaikan diri sendiri.

jadi habit nya ialah : stress.

betul. kalau masa dia stress. semua kepala orang pusing. in yang pada asalnya ialah seorang yg pendiam(konon) bertukar menjadi monster. jangan risau. dia tak mengamuk macam incredible hulk ke apa. tapi gelabah la. macam

"macam ne ni. keje aku tak siap lagi"

"apa aku nak buat ni"

"arghhh"

tak pun dia sibuk dgn handfon pink pink dia.

takpun dia ber'ym' smbil mulut kumat kamit baca mantera.

kadang2 kalau gelabah sgt muka jadi merah. haha.

tu kalau dia gelabah la. dia tak rileks. tak cool. tak macho. apa daaa. :p

tapi takpe in. betul ak tak kesa. ko kalau nak stress2 takpe. ak tak stress. aku rasa kelakar ada la. haha. cuma stress ni bawak keburukan kat ko la. nnt muka cepat tua. mcm nenek tua. dah la ko ngaku muka ko macam nenek tua. bukan aku cakap eh. ko sndri yg ckp. lalala~


amaran: ni bukan in bila dia stress. bukan juga time dia marah. bukan juga bakal suami dia.




tengok in. nenek tua ni lagi kurang stress dari ko. happy nye dia. takyah beli happy meal pun takpe. :P



salah satu cara in untuk me-release kan tension. tapi kadang2 buat benda ni lah yang boleh buat dia tension. haha.


oh, ni silap gambar. cepat teke. ni apa? cepat2. :p


tengok. aku baek kan in. takde revenge2 cm ko. :P

ok. sekian sahaja untuk hari ini. berlatih slide histo pula.

HUR AZMI




3 comments: